DBVVS logo

Returnering & Reklamation

Vi har skrevet lidt om hvordan du kan returnere eller reklamere et produkt solgt af os, på denne side. I alle tilfælde skal du tage kontakt til os hvis du vil returnere eller reklamere en vare, før du foretager dig noget andet. Vi kan kontaktes på 4087 2222, alle hverdage 8-16. Du kan også skrive til [email protected], vi svarer inden for 24 timer på hverdage. Det er ikke muligt at kontakte os på sociale medier ang. returnering og reklamation.

Returnering

Hos DBVVS har du selvfølgelig 14 dages returret. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du blot tage kontakt til os på telefon eller mail og informere os om dette. Når vi er informeret om returneringen, skal du sende varen(e) til:

DBVVS ApS
Svendborg Landevej 42
5874 Hesselager
Danmark

Vi kan arrangere afhentning af varer med fragtmand, på købers regning. Det vil typisk være billigere end selv at afsøge en fragtmand som privatkunde, da vi har erhvervsaftale med vores fragtmand. Kontakt os for at høre nærmere om prisen.

Det er også muligt selv at aflevere returvarer i vores butik, alle hverdage 8-16.

Bemærk: Varen skal være i original stand og emballage. Ved returnering dækker kunden alle udgifter til evt. fragtmand og andet. Kunden har det fulde ansvar for varen(e) indtil de er modtaget af DBVVS. Når DBVVS har modtaget og undersøgt varen, tilbagebetaler vi det beløb du har indbetalt ved købet. Vi dækker ikke fragt, hverken frem eller tilbage mellem kunden.

Reklamation

Når du handler hos DBVVS har du altid 2 års reklamationsret. Det er et krav at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis der er noget galt med din vare og du ønsker at reklamere, skal du først henvende dig til DBVVS på enten telefon eller mail. Giv os helst så detaljeret en forklaring som muligt på dit problem, hvis du sender en mail. Når vi har godkendt reklamationen, tager vi stilling til hvad der skal ske. Vi bestræber os på at behandle reklamationen inden for rimelig tid. Typisk skal varen(e) returneres til os, mere om det forneden. I særlige tilfælde, hvis vi skønner det nødvendigt, kan vi også sende en servicetekniker ud til kundens bolig, for at fejlfinde, reparere eller ombytte varen.

Ved returning til vores værksted, sender vi en fragtmand ud til din bolig for at hente varen(e). Kunden har selv ansvaret for varen indtil den er afhentet af fragtmanden, samt ansvaret for at varen er emballeret forsvarligt. 

Når vi modtager varen eller besigtiger den på stedet, undersøger vi dens stand og tager stilling til hvad der skal ske. Det kan være reparation, ombytning eller pengene retur, alt efter den enkelte sag, hvis reklamationen er berettiget. Vi dækker alle rimelige fragtomkostninger ved berettiget reklamation.

Hvis det modsat viser sig at reklamationen ikke er berettiget, vil kunden dække over alle eventuelle udgifter, herunder fragtomkostninger til og fra vores værksted og medgået arbejdstid af 450 kr. + moms pr. påbegyndt arbejdstime.

Bemærk: Vi gør opmærksom på at vi ikke har 24/7 udkald.

Energimærke